گزارش از رونمایی کتاب «از متن تا معنا»

 

مراسم رونمایی و جشن امضای کتاب “از متن تا معنا” اثر دکتر بتول واعظ و دکتر محمدرضا حاجی آقا بابایی در تاریخ ششم تیر ماه در دفتر انتشارات مهراندیش برگزار شد.

این کتاب با توجه به ابعادی که مورد بررسی و تحلیل قرار داده است می‌تواند یکی از بهترین منابع برای فهم حداکثری از متون ادبی باشد. در این کتاب براساس روش‌های گوناگون استادان، مفسّران و پژوهشگران برجسته در شرح و تفسیرِ متون ادبی و همچنین بهره‌گیری از آنچه در حوزه‌های مختلف در مواجهه با متن مطرح شده است، الگویی روشمند و کارآمد برای تحلیل متون ادبی ارائه گردیده ‌است.

دکتر واعظ و دکتر حاجی آقا بابایی به عنوان نویسندگان این کتاب سخنرانان اصلی این مراسم بودند و دکتر حبیب الله عباسی هم به عنوان منتقد صحبت‌های جذاب و البته نقدهای جالبی را مطرح کرد که بحث‌هایی آموزنده را هم به دنبال داشت.

این مراسم که با استقبال خوبی از سوی علاقمندان و دانشجویان عزیز رشته ادبیات روبرو شده بود، دومین مراسم رونمایی برگزار شده از سوی انتشارات مهراندیش بود، روندی که قرار است در هفته‌های آتی هم ادامه داشته باشد.

کتاب‌های بعدی که قرار است به زودی مراسم رونمایی و نقد و بررسی آنها برگزار شود از طریق سایت، پیج تلگرام و صفحه رسمی اینستاگرام مهراندیش به عزیزان معرفی خواهند شد.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

پشتیبانی